Druk, druk, druk

Steeds meer mensen slapen te weinig. We leven in een maatschappij die 7 dagen per week, 24 uur per dag actief is. En die stelt steeds hogere eisen aan ons.

In toenemende mate werken we buiten het standaard 9 tot 5 schema. Daarnaast zijn mensen overal en altijd online, waardoor zij via werk- en privé gerelateerde oproepen gedurende de hele dag geactiveerd worden.

Tegenwoordig heeft 1 op de 4 volwassenen te maken met slapeloosheid en 12% daarvan gebruikt slaapmedicatie.

We gaan opzoek naar welke van de onderstaande tools u nodig heeft voor een gezond slaappatroon:

Op de prettigste manier die er is, namelijk onder begeleiding, op zoek naar een evenwichtige leefsituatie, waarin belastingen (stress, zorgen, spanningen) worden afgewisseld met rust en ontspanning. Balans als basis.


U leert weer rust te vinden bij u zelf. Er is altijd een manier (uit vele) die geschikt voor u is. Oefeningen zijn online beschikbaar met je persoonlijke inlogcode, waardoor het thuis doen nu nog makkelijker is! Rust en relax.

Lichaamsbeweging, goede voeding, weinig stress en voldoende ontspanning zijn van levensbelang en essentieel voor een gezonde slaap. U wordt ondersteund bij het maken en naleven van een persoonlijk ‘leefplan’. Gezond leven.

Piekergedachten kunnen de slaap verstoren. Leer weer controle krijgen over uw gedachten. Grip op gedachten.

U krijgt inzicht in alle do’s en don’ts rondom slaap. Indien wenselijk wordt er een slaapschema voor op gesteld om de slaap optimaal te reguleren. Ritme en regels.

Kwaliteit

Ik heb een erkende paramedische opleiding (oefentherapie Mensendieck/Cesar) gevolgd en ik ben inschreven in het Kwaliteitsregister voor Paramedici. Daarnaast heb ik de benodigde nascholingen gedaan om slapeloosheid te behandelen volgens de laatste wetenschappelijke inzichten, zodat je kunt vertrouwen op kwalitatief hoogwaardige zorg.

U krijgt gratis toegang tot een website met ondersteunende ontspanningsoefeningen, opdrachten en tips!

Zet de eerste stap en meldt u aan (zie contact gegevens onderaan).